Η καθημερινή σου ενημέρωση!

Τέσσερις νόστιμες και διαφορετικές συνταγές με πατάτα (vid)

69

Οι πατάτες, ειδικά οι τηγανιτές, αρέσουν σε μικρούς και μεγάλους. Δύσκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ένα πιάτο με φρεσκοτηγανισμένες πατατούλες, είτε ως κύριο είτε ως συνοδευτικό.

Σε αντίθεση με το λευκό ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά, η πατάτα δεν αποτελεί επεξεργασμένο υδατάνθρακα, επομένως το διατροφικό της προφίλ διαφέρει σημαντικά από τα προϊόντα αυτά.

Εφόσον δεν συνοδεύεται από παχυντικά τυριά, μπέικον, βούτυρο, κρέμα γάλακτος και τα συναφή, η πατάτα είναι εξαιρετικά υγιεινή και θρεπτική. Καλό είναι να την προτιμάμε ψητή ή βραστή αντί για τηγανητή. Όταν δε καταναλώνεται με τη φλούδα της παρέχει ακόμη μεγαλύτερο διατροφικό όφελος, χάρη στην έξτρα δόση φυτικών ινών που μας δίνει.

Πατάτα: Θερμίδες

Μία μέτρια πατάτα έχει περίπου 160 θερμίδες, επομένως είναι κατάλληλη ακόμη και στο πλαίσιο μιας ολιγοθερμιδικής δίαιτας.

Συμπερασματικά, όπως διαβάζουμε στο onmed, η πατάτα όχι μόνο δεν είναι απαγορευμένος καρπός, αλλά μάλιστα δικαιούται απόλυτα τη θέση της στη διατροφή μας, εφόσον αποφεύγουμε να την καταναλώνουμε σε συνδυασμό με ανθυγιεινά λιπαρά και την προτιμάμε ολόκληρη, μαζί με τη φλούδα της.

Σήμερα λοιπόν σας προτείνουμε τέσσερις συνταγές με πατάτα,λίγο διαφορετικές από αυτές που έχετε δοκιμάσει.

loading...
Τα νέα μας στο email σου!
Τα νέα μας στο email σου!
Κάνε εγγραφή και λάβε τα νέα μας στο email σου πρώτος/η!!!
You can unsubscribe at any time

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More