Είσαι όλη μέρα στο γραφείο; 5 tips για να αδυνατίσεις

86

Η καθιστική ζωή είναι ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει την υγεία και την σιλουέτα μας. Είτε είσαι εργασιομανής, είτε απλά περνάς πολλές ώρες στο γραφείο και δεν μπορείς να φροντίσεις την διατροφή σου εμείς ψάξαμε και σου δίνουμε έξυπνες και εύκολες λύσεις για να κλείσεις διακοπές χωρίς το άγχος των κιλών.

Πλύνε δοντάκια

Θα σου ακουστεί περίεργο αλλά τι θα έλεγες αν κάθε φορά που έτρωγες κάτι βούρτσιζες τα δόντια σου; Έτσι, κάθε φορά που θα θες να ενδώσεις σε ένα τσιμπολόγημα, η δροσερή σου αναπνοή θα σου θυμίζει ότι έχεις φάει αυτό που έπρεπε να φας.αδυνατίσεις

Σνακ και φαγητό από το σπίτι 

Το πιο κομβικό σημείο της διατροφής σου είναι αυτό. Αν καθημερινά παραγγέλνεις στο γραφείο φαγητό απ’ έξω, ακόμα κι αν είναι μαγειρευτό, προσλαμβάνεις πολλές περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεσαι χωρίς λόγο. Προτίμησε το μαγειρεμένο από τα χεράκια σου φαγητό και αμέσως θα δεις μεγάλη αλλαγή.

Προετοιμασία

Το προηγούμενο βράδυ θα φροντίσεις να γεμίσεις τα τάπερ σου με τα αυριανά γεύματά σου και μόλις πας στο γραφείο θα τα βάλεις στο ψυγείο.

Νερό

Τι εννοείς ξεχνάς να πιείς νερό; Αν τοποθετήσεις ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό πάνω στο γραφείο σου και θα το βλέπεις συνέχεια και σιγά σιγά θα αρχίσεις να πίνεις πιο πολύ ασυναίσθητα.

Φτιάξε μια τεράστια σαλάτα (κάνε κλίκ εδώ για να δεις συνταγές)
Η καλύτερη και πιο εύκολη λύση. Σε ένα μεγάλο τάπερ βάλε από το προηγούμενο βράδυ ότι σου αρέσει από μαρούλια, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, παξιμάδι ή κρουτόν,βραστά αυγά, τόνο κλπ. Κάνε τους δικού σου συνδιασμούς με ότι έχεις σπίτι. Σε ένα μικρό βαζάκι βάλε λάδι, ξύδι, μουστάρδα, αλάτι, πιπέρι, και ανακάτεψε καλά. Την επόμενη μέρα, στο διάλλειμά σου, ρίξε το μίγμα στη σαλάτα και απόλαυσε ένα άκρως χορταστικό και υγιεινό γεύμα.

Τα νέα μας στο email σου!
Τα νέα μας στο email σου!
Κάνε εγγραφή και λάβε τα νέα μας στο email σου πρώτος/η!!!
You can unsubscribe at any time

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.