peiraxtiri.gr
Η Καθημερινή σου Ενημέρωση

“Έχασα το Παιδί μου σε Ηλικία 15 Ετών. Γονείς Ανοίξτε τα Μάτια σας”

0

Μία 15χρονη μαθήτρια κατέρρευσε σε ένα πάρκο και πέθανε όταν πήρε τρία χάπια έκστασης, σύμφωνα με έρευνα της αστυνομίας.

Η Shakira Pellow πήρε τα ναρκωτικά με φίλους σε ένα πάρκο στη πόλη Camborne, της Κορνουάλης της Αγγλίας, στις 7 Ιουλίου πέρυσι και ήταν ένα από τα τέσσερα άτομα της παρέας της που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Ο ιατροδικαστής άκουσε ότι συναντήθηκε νωρίτερα εκείνο το βράδυ με ένα βαποράκι ναρκωτικών και αγόρασε 15 χάπια έκστασης.

Πήρε τρία χάπια, αλλά σύντομα δεν ένιωσε καλά στο πάρκο.

Η έφηβη υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές πριν τελικά ελήφθη η απόφαση από το ιατρικό προσωπικό να μην την ανανήψει.

Η οικογένεια της Shakira αργότερα δημοσίευσε μια τελευταία σοκαριστική φωτογραφία της ενώ βρίσκεται σε κώμα, καθώς αγωνιζόταν για τη ζωή και είπε ότι «έριξε τα ζάρια» με καταστροφικές συνέπειες.

Λίγο αργότερα, μετά τη συγκλονιστική φωτογραφία, η Shakira πέθανε από ανεπάρκεια πολλαπλών οργάνων.

Η μητέρα της Shakira, η Rita Hole, δήλωσε ότι ήθελε απελπισμένα να προειδοποιήσει άλλα παιδιά να μην καταναλώσουν παράνομα ναρκωτικά για να αποφύγουν παρόμοιες τραγωδίες.

Η Rita δήλωσε: «Θα πρέπει να είναι προειδοποίηση προς όλους. Είχαμε πει στη Shakira για τους κινδύνους, αλλά παρ’όλα αυτά τα δοκίμασε. Νομίζω ότι τα παιδιά πρέπει να είναι πιο ενημερωμένα.»

Η ανακριτική έρευνα δείχνει πώς η Shakira πήρε τρία χάπια έκστασης με τους φίλους της σε δημόσιο πάρκο στις 7 Ιουλίου του περασμένου έτους και παρά τις προσπάθειες των πρώτων βοηθειών δεν μπορούσε να σωθεί.

Η μητέρα δήλωσε: «Ήταν καλή αδελφή, μιλούσε πέντε γλώσσες, ήταν καλή τραγουδίστρια. Ήταν η ζωή και η ψυχή σε κάθε παρέα. Ήταν αντιδραστική, αλλά έτσι δεν είναι τα περισσότερα παιδιά; Υπήρξε μια παρέα από αυτά τα παιδιά που έκαναν χρήση ναρκωτικών στο πάρκο. Μου είπε μία φορά ότι το είχε δοκιμάσει, αλλά είπε ότι δεν της άρεσε, νόμιζα ότι την είχα μάθει καλά. Δεν ξέρω τι την έπεισε να το κάνει ξανά, δεν νομίζω ότι θα το έκανε μόνη της. Δεν καταλαβαίνω.»

Όταν κλήθηκε ασθενοφόρο, ο Δρ Woodward είπε ότι τα μάτια της εξακολουθούσαν να αποκρίνονται στο φως, αλλά έβγαινε αίμα «από αγγειακές περιοχές».

Ο ίδιος δήλωσε ότι η Shakira «άρχισε να εμφανίζει σημάδια ηπατικής ανεπάρκειας» που πιθανότατα οφείλεται στην τοξικότητα του ναρκωτικού.

Ο Δρ Woodward πρόσθεσε: «Όταν κατέστη σαφές ότι δεν ανταποκρίνεται στις πρώτες βοήθειες, αποφασίστηκε να σταματήσει η ανάνηψη.»

Η νεκροψία της Shakira αποκάλυψε ότι δεν είχε αλκοόλ στο αίμα της, αλλά εντοπίστηκε το ναρκωτικό στο αίμα της.

loading...