Αυτές οι τροφές θα σας προστατέψουν από τα κρυολογήματα του χειμώνα

0 91

Το ανθρώπινο σώμα χρησιμοποιεί τη φλεγμονή για να βοηθηθεί στην καταπολέμηση ασθενειών και για να προστατεύσει τις περιοχές από περαιτέρω βλάβες.

Αν και στο άκουσμα αυτής της λέξης οι περισσότεροι προκαταβάλεστε αρνητικά, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες η φλεγμονή είναι απαραίτητο μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας.

Ωστόσο, ορισμένες ιατρικές καταστάσεις προκαλούν ελαττωματικές αντιδράσεις φλεγμονής. Γνωστές ως χρόνιες φλεγμονώδεις ασθένειες, ένα από τα κυριότερα μέτρα τα οποία απαιτούν για την ίαση ή την αποτροπή τους είναι η αντιφλεγμονώδης διατροφή. Περιλαμβάνοντας την κατανάλωση ορισμένων τροφίμων και την αποφυγή άλλων έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα συμπτώματα χρόνιων ασθενειών, η δίαιτα αυτή είναι ένα must για όλους εσάς που επιθυμείτε να δώσετε ένα φυσικό boost στον οργανισμό σας.
antiflegmonodis-diatrofi.jpg

Αντιφλεγμονώδης διατροφή με απλά γράμματα

Με απλά λόγια μια αντιφλεγμονώδης διατροφή αποτελείται από τρόφιμα που μειώνουν τις φλεγμονώδεις αποκρίσεις. Αυτή η δίαιτα περιλαμβάνει την αντικατάσταση των ζαχαρωδών, επεξεργασμένων τροφίμων με άλλα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει επίσης αυξημένες ποσότητες αντιοξειδωτικών συστατικών, τα οποία είναι αντιδρώντα μόρια στα τρόφιμα που μειώνουν τον αριθμό των ελεύθερων ριζών. Είναι γνωστό πως οι τελευταίες μπορεί να βλάψουν τα κύτταρα και να αυξήσουν τον κίνδυνο ορισμένων ασθενειών.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως πολλές δημοφιλείς δίαιτες ακολουθούν ήδη αντιφλεγμονώδεις αρχές. Για παράδειγμα, η μεσογειακή διατροφή περιέχει τα ψάρια, τους ξηρούς καρπούς και τα καλά λιπαρά οξέα μειώνοντας τις επιδράσεις της φλεγμονής στο καρδιαγγειακό σύστημα.

antiflegmonodis-diatrofi-2.jpg

Ψάρια: Βάλτε το στο πιάτο σας τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες έχουν όλα τα απαραίτητα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία καταπολεμούν τη φλεγμονή και χαρίζουν υπέροχη όψη στο δέρμα σας.

Βότανα και μπαχαρικά:
Προσθέτουν αντιοξειδωτικά και νοστιμιά στο φαγητό σας με τον πιο απλό τρόπο. Ο κουρκουμάς, ο οποίος βρίσκεται στη σκόνη του curry, έχει μια ισχυρή ουσία που ονομάζεται κουρκουμίνη και αποτελεί σύμμαχό σας τόσο στην πρόληψη του οξειδωτικού stress όσο και στο φλεγμονώδες οίδημα. Ακόμη, το σκόρδο εμποδίζει την ικανότητα του σώματος να παράγει ουσίες που ενισχύουν τη φλεγμονή.

Γιαούρτι: Αν και τα γαλακτοκομικά είναι υψηλά στις λίστες με τα προϊόντα που δημιουργούν φλεγμονές, όταν καταναλώνονται με μέτρο αποτελούν σημαντική πηγή θρεπτικών ουσιών. Πιο συγκεκριμένα, το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών λόγω των προβιοτικών που περιέχει μειώνει τις φλεγμονές του εντέρου.

Ελαιόλαδο: Δεν είναι λίγοι οι ειδικοί που ισχυρίζονται πως τα κυριότερα οφέλη της μεσογειακής διατροφής οφείλονται στις εξαιρετικές ιδιότητες του παρθένου ελαιόλαδου. Εντάξτε το στη διατροφή σας -με μέτρο- και θα εκπλαγείτε από τη διαφορά που μπορεί να κάνει τόσο στα φαγητά όσο και στον οργανισμό σας.

Κρατήστε τις δυσμενείς καταστάσεις μακριά και απαλλαγείτε από τα κρυώματα της εποχής… με τον πιο αποτελεσματικό και φυσικό τρόπο! Πως; Ενισχύοντας την ισορροπία του οργανισμού σας!

loading...
loading...
Τα νέα μας στο email σου!
Τα νέα μας στο email σου!
Κάνε εγγραφή και λάβε τα νέα μας στο email σου πρώτος/η!!!
You can unsubscribe at any time

Leave A Reply