8 τροφές που πρέπει να τρώτε μετά τα 40 για να παραμείνετε αδύνατες και να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας

681

Αδύνατη μετά τα σαράντα – Χρήσιμες πληροφορίες: Πολλές γυναίκες προσπαθούν να χάσουν κιλά και να παραμείνουν αδύνατες. Ωστόσο, δεν το καταφέρνουν, διότι δεν τρέφονται σωστά και αυτό δεν οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αδύνατη μετά τα σαράντα – Χρήσιμες πληροφορίες: Οκτώ τροφές για να παραμείνετε αδύνατη

1. Γκρέιπφρουτ: Τροφή για να κάψετε λίπος. Έρευνα αναφέρει πως η καθημερινή κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ οδηγεί στην απώλεια βάρους 4,5 κιλών εντός 12 εβδομάδων.

2. Ξηροί καρποί: Τα αμύγδαλα, τα κάσιους, τα καρύδια και τα φιστίκια Αιγίνης είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Επίσης είναι πηγή φυτικών ινών, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε, μαγνησίου και φωτοχημικών. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας.

3. Πεπόνι: Προσφέρει φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και C, κάλιο. Μια κούπα αντιστοιχεί σε 49 θερμίδες. Πρόκειται για μία από τις κορυφαίες τροφές καύσης λίπους.

4. Σολoμός: Βοηθά στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς, διατηρεί την υγεία των οστών. Παράλληλα, ελαττώνει τον κίνδυνο καταγμάτων.

5. Μαύρη Σοκολάτα: Σε μικρές ποσότητες αδυνατίζει. Αυτό, διότι περιέχει καφεΐνη και κατεχίνη. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

6. Πράσινα Φασόλια: Το ένα φλιτζάνι αντιστοιχεί σε 45 θερμίδες. Έχει πλούσια θρεπτικά συσστατικά (σ.σ. βιταμίνη C, Α, Κ, μαγγάνιο, κάλιο, φυλλικό οξύ, σίδηρο).

7. Τσίλι: Περιέχει καψαϊκίνη, το οποίο ως υλικό βοηθά τον μεταβολισμό. Η κατανάλωσή της αυξάνει τη θερμοκρασία από το σώμα, αλλά και το μεταβολισμό. Το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες, ενώ μειώνει και την όρεξη.

8. Πολύχρωμες πιπεριές: Πλούσιες σε βιταμίνη C και Α. Βοηθούν στην πρόληψη και τη μείωση των συμπτωμάτων αρκετών ασθενειών.

loading...
Τα νέα μας στο email σου!
Τα νέα μας στο email σου!
Κάνε εγγραφή και λάβε τα νέα μας στο email σου πρώτος/η!!!
You can unsubscribe at any time